Kontaktai

Susisiekime ir aptarkime Jūsų naujos šildymo sistemos projektą arba esamos atnaujinimą

Kontaktinė informacija

 

Adresas

Baltijos 13-oji g. 6
Klaipėda

Darbo laikas

Pirmad. – Penktad.
08:00 – 21:00

El. paštas

[email protected]

TEL. numeris

+37060933286

Parašykite mums!

    Dažniausiai užduodami klausimai

    Per kiek laiko pristatomos prekės?

    Apmokėti užsakymai pristatomi per 3-5 darbo dienas.

    Kokia garantija taikoma įsigytoms prekėms?

    Visoms prekėms taikoma 24 mėn garantija, įrangai, kuri bus naudojama buityje – ne komercinei veiklai. Šildymo sistemoms: dujiniams katilams, šilumos siurbliams taikoma garantija 24 mėn nuo paleidimo derinimo datos.

    Ką daryti, jeigu vėluojama pristatyti užsakymą?

    Praėjus 5 darbo dienoms, nuo apmokėjimo dienos, nepristačius Jūsų užsakytų prekių, prašome kreiptis el. paštu: [email protected]

    Kokiais būdais galima atsiskaityti už prekes?

    Užsakant internetu, už prekes galima atsiskaityti sumokėti grynaisiais atvykus technikui sumontuoti įrangos pagal išankstinę sąskaitą faktūrą, galima mokėti bankiniu pavedimu arba el. bankininkyste.

    Ar galima atsiskaityti už įrangą pristatymo metu?

    Taip, galima atsiskaityti grynaisiais. Jeigu technikas atvyksta montuoti įrangos yra galimybė išrašyti išankstinę sąskaitą faktūrą už įrangą ir montavimo darbus, už sunaudotas medžiagas sąskaita gali būti išrašyta atskirai – ji pateikiama už faktiškai sunaudotas medžiagas sumontavus šildymo sistemą.

    Per kiek laiko galiu grąžinti įsigytas prekes?

    Prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo apmokėjimo dienos. Svarbu: įsigytos prekės pakuotė neturi būti pažeista. Jeigu turite klausimų dėl grąžinimo, prašome kreiptis el. paštu: [email protected]

    Pristatymo metu gavote prekę su pažeista pakuote?

    Jeigu prekė atvyko su pažeista pakuote, prašome kreiptis tel.: +37060933286 arba el. paštu: [email protected]

    Gavote pažeistą ar nekokybišką prekę?

    Prašome kreiptis el. paštu: [email protected] arba tel.: +37060933286. Prekių grąžinimo išlaidas padengia pardavėjas, gavę pažeistą ar brokuotą prekę, klientui per 2 darbo dienas yra grąžinami pinigai už prekę ir prekės grąžinimo išlaidas.